جستجو
دوشنبه 18 آذر 1398
00:43:30
English
صفحه اصلي
نقشه سايت
تماس با ما
1394/6/17 سهشنبه
در صورت نیاز به شبکه یا علمک گاز چه اقدامی باید نمود؟
متقاضی محترم شما می توانید برای درخواست شبکه به اداره گاز و برای نصب علمک به دفاتر جامع خدمات مشترکین مراجعه و فرم مربوط را تکمیل نمایید تا کارشناس مربوط به محل مراجعه و ضرورت و مقدورات فنی شرکت را بررسی نماید. در صورت تأیید لازم است با دریافت مجوز از اداره گاز مربوطه برای تهیه نقشه و مجوزهای لازم به شهرداری منطقه مربوط مراجعه و مجوز لازم را اخذ و به این اداره تحویل نمایید. شرکت گاز پس از دریافت نقشه و مجوز لازم نسبت به تهیه طرح و اجرای شبکه و یا نصب انشعاب اقدام خواهد نمود
.
1394/6/17 سهشنبه
برای شکایت از مأمورین قرائت کنتور و توزیع صورتحساب و یا عملکرد کارکنان شرکت و سایر موارد باید چه اقدامی کرد؟
شما می توانید برای انجام کلیه خدمات ذکر شده به یکی از دفاتر جامع خدمات مشترکین در سطح شهر مراجعه نمایید. برای بعضی از موارد
مدارکی از این قبیل مورد نیاز میباشد:
1. برای عدم صدور صورتحساب ارایه کارت زرد رنگ اشتراک که در هنگام تشکیل پرونده تحویل مشترک گردیده است
2. برای اشتباهات مندرج در صورتحساب قبض مورد نظر
3. برای خرابی کنتور یا آزمایش صحت کار کنتور و یا صدور المثنی ارایه آخرین قبض پرداختی
4. برای تغییر نام حضور مالک و ارائه اصل شناسنامه و یکبرگ کپی سند جدید یا هر گونه مدرک معتبر مالکیت و آخرین قبض پرداختی
5. برای تغییر لوله کشی یا افزایش و کاهش ظرفیت کنتور حضور مالک- آخرین قبض پرداختی- درخواست کتبی مالک برای قطع گاز- ارایه تأییدیه
سازمان نظام مهندسی پس از قطع گاز توسط شرکت گاز- پرداخت وجه مابه التفاوت ظرفیت کنتور (در صورت افزایش مصرف یا زیربنا یا تعداد
واحد که منجر به افزایش ظرفیت کنتور گردد موردنیاز است.
6. برای تغییر نوع مصرف حضور مالک- آخرین قبض پرداختی و نام مراجع ذیربط.
7. برای فسخ قرارداد پرداخت آخرین صورتحساب صادره و درخواست کتبی مالک.
8. برای شکایت میتوانید با تماس تلفنی و یا حضوری در اداره گاز ناحیه مربوطه و یا روابط عمومی شرکت گاز در اداره مرکزی برای هر نوع
شکایت از عملکرد مأمورین و کارکنان اقدام نمایید.
1394/6/17 سهشنبه
برای اشتراک پذیری یا سایر خدمات به چه مکانی باید مراجعه نمود؟
برای اشتراک پذیری یا دریافت سایر خدمات به دفاتر خدمات جامع مشترکین در سطح شهر مراجعه گردد.
1394/6/17 سهشنبه
برای مواردی از قبیل قطع گاز- نشتی- حوادث- خسارات باید چه اقدامی نمود؟
در کلیه موارد ذکر شده باید با تلفن 194 ( اتفاقات گاز ) تماس حاصل نمایید و آدرس و اطلاعات مورد نیاز را به مأمور مربوطه اطلاع دهید. در ضمن در موارد مشاهده نشتی ابتدا شیر اصلی محل کنتور گازو همچنین فیوز اصلی کنتور برق را قطع و سپس منتظر مأمورین امداد شرکت گاز باشید.
برای مواردی از قبیل عدم صدور صورتحساب- اشتباهات مندرج در صورتحساب- خرابی کنتور- آزمایش صحت کارکنتور- تغییر نام- صدور المثنی- پرداخت بدهی- تغییر لوله کشی- تغییر نوع مصرف ( نوع کاربری)- درخواست قطع گاز- فسخ قرارداد- افزایش یا کاهش ظرفیت به دفاتر خدمات جامع مشترکین در سطح شهر مراجعه گردد.
1394/6/17 سهشنبه
نصب کنتور پس از چه مدت از تشکیل پرونده انجام خواهد شد؟
به طور معمول بین 3 تا 5 روز پس از تشکیل پرونده کنتور مشترکین نصب و جریان گاز برقرار خواهد شد.
1394/6/17 سهشنبه
هزینه برقراری انشعاب به چه میزان میباشد؟
هزینه برقراری انشعاب به تناسب زیر بنای مفید و تعداد واحد و همچنین حداکثر مصرف ساعتی محاسبه می شود.این هزینه در حال حاضر برای کنتور با ظرفیت 6 متر مکعب در هر ساعت معادل 000، 768 ریال و برای کنتور با ظرفیت 10 متر مکعب در ساعت معادل 000، 280، 1 ریال می باشد. هزینه ظرفیت سایر کنتورها را می توانید در سایت اینترنت شرکت مشاهده و یا با تلفن اداره گاز ناحیه مربوط تماس و سؤال فرمایید.
1394/6/17 سهشنبه
متقاضیان صنعتی یا مصارف عمده باید برای گازرسانی واحد فوق چه اقدامی نمایند؟
اینگونه متقاضیان همراه با اطلاعات مصرف دستگاههای خود باید به اداره گازناحیه سایت اداری- واحد هماهنگی فروش و خدمات مشترکین مراجعه نمایند و در صورت امکان گازرسانی نسبت به عقد قرارداد اقدام و سپس با راهنمایی مهندس فروش نسبت به سایر اقدامات لازم در لوله کشی واحد خود اقدام نمایند.
1394/6/17 سهشنبه
چه مدارکی برای تشکیل پرونده مورد نیاز است ؟
اصل سند مالکیت و اصل پایانکار ساختمانی یا هرگونه مدرک معتبر مالکیت و همچنین اصل شناسنامه و نقشه لوله کشی تأیید شده سازمان نظام مهندسی، کارت سوخت، اصل فیش واریزی هزینه برقراری انشعاب، وکالتنامه یا معرفی نامه در صورتی که مالک حضور ندارد و قبض گاز همسایه مجاور به همراه شخص مالک از جمله مدارک مورد نیاز می باشد.
1394/6/17 سهشنبه
مشکلات یا شکایات مرتبط با شرکت مجری یا بازرس را به چه مرجعی باید اطلاع داد ؟
شما می توانید برای تخلفات شرکتهای گازرسانی به اتحادیه صنف گازرسانان یا مسوولین بازرسی سازمان نظام مهندسی و برای بازرسین نیز به مدیریت امور بازرسی گاز سازمان نظام مهندسی مراجعه فرمایید. در هر صورت شرکت گاز مسؤولیتی برای پاسخگویی به این شکایات ندارد.
1394/6/17 سهشنبه
واگذاری اشتراک گاز به چه اماکنی ممنوع است؟
واگذاری اشتراک گاز به واحدهایی که از مواد اشتعال زا مانند کاغذ، چوب، پارچه، مواد نفتی و روغنی استفاده مینمایند مجاز نمی باشد ولی اگر از سیستم گرمایی غیر مستقیم مانند شوفاژ یا پکیج استفاده نمایند بلامانع است.
1394/6/17 سهشنبه
مقررات مربوط به دریافت اشتراک مستقل چگونه است ؟
1. چنانچه یک مجموعه چند واحدی متقاضی اشتراک مستقل باشد با نصب لوله انشعاب دهنده و شیر قطع کننده به تعداد واحدها در یک محل اختصاصی و مناسب، اشتراک مستقل واگذار می گردد. چنانچه بعضی از واحدهای این مجموعه آمادگی لوله کشی و تشکیل پرونده نداشته باشند باید در محل شیر قطع کننده، لوله مسدود گردد.
2. چنانچه یک مجموعه چند واحدی که قبل از این دارای یک اشتراک و در حقیقت یک کنتور بوده است متقاضی اشتراک مستقل برای هر واحد گردد، با درخواست کتبی کلیه مالکین یا نماینده قانونی آنان، قرارداد قبلی فسخ و 50 درصد هزینه برقراری انشعاب کنتور فوق به نرخ روز برگشت خواهد شد و سپس برای هر واحد اشتراک مستقل باشرایط و مقررات و نرخ جدید واگذار خواهد شد. اگر یک یا چند واحد از مجموعه فوق درخواست اشتراک مستقل نمایند شرکت گاز با دریافت رضایتنامه کتبی مالکین یا نماینده قانونی ملک و کاهش ظرفیت کنتور قبلی بدون پرداخت هر گونه وجه، اشتراک مستقل به متقاضی یا متقاضیان واگذار خواهد نمود. در ضمن اجرای لوله انشعاب دهنده اصلی به تعداد کل واحدها به عهده آنان خواهد بود.
3. واگذاری اشتراک مستقل به واحدهای تجاری واقع در یک پاساژ یا گاراژ در صورت نصب کلیه کنتورها در ابتدای ورودی مجموعه بلامانع خواهد بود.
4. در مجموعه های آپارتمانی چنانچه هر بلوک به طور مستقیم با معابر عمومی ارتباط داشته باشند یعنی درب جداگانه غیر از درب مجموعه به بیرون از محوطه اختصاصی خود دارند و اطراف آن شبکه گاز موجود باشد، اشتراک مستقل با شرایطی که پیش از این توضیح داده شد واگذار می گردد. اگر در این مجموعه ها درب هر بلوک به محوطه اختصاصی مرتبط باشد باید از شبکه های گاز داخلی که با نظارت شرکت و با هزینه ساکنین مجموعه احداث گردیده است، اشتراک مستقل واگذارخواهد شد.
1394/6/17 سهشنبه
برای گازکشی واحد مورد درخواست باید چه اقدامی نمود؟
شما می توانید در صورت وجود علمک گاز به یکی از شرکتهای گازرسانی مجاز در سطح شهر مراجعه فرمایید و پس از توافق نسبت به اجرای سیستم لوله کشی واحد خود اقدام نمایید.شرکت مجری موظف است قبل از هر گونه اقدامی از دستور العمل و استانداردهای کار اطلاع لازم کسب نماید ودر صورت لزوم با تهیه نقشه شروع به کار وارایه آن به بازرسین سازمان نظام مهندسی راهنمایی لازم را دریافت و سپس اقدام به لوله کشی نماید. پس از خاتمه کار شرکت مجری نقشه پایان کار را تهیه و برای بازرسی و تأیید به سازمان نظام مهندسی ارایه خواهد نمود.
1394/6/17 سهشنبه
روش اجرایی تفکیک کنتورهای مشترک در آپاتمانها چگونه می باشد؟
مشترکین استفاده کننده از یک اشتراک می توانند اقدام به تفکیک اشتراک تجمیعی و تبدیل آن به تعداد واحد های مصرف کننده نمایند که مراحل کار به شرح زیر می باشد:
1
-
تمامی مالکین ( هربلوک آپارتمانی)رضایت خود را از تفکیک اشتراک به صورت کتبی و با معرفی یکنفر نماینده اعلام می نمایند .
2-
نماینده واحد های مربوطه به همراه معرفی نامه و کارت شناسایی به ادارات گاز نواحی مراجعه نموده و فرم های در خواست قطع گاز و در خواست تفکیک اشتراک را تکمیل می نماید .
3-پس از جمع اوری تجهیزات از طرف شرکت گاز نماینده مالکین می تواند جهت اصلاح و تفکیک سیستم لوله کشی به شرکتهای مجری لوله کشی مراجعه نماید .
4-پس از اتمام لوله کشی برای هر واحد نقشه جداگانه ای در اختیار نماینده مالکین قرار می گیرد ، ونماینده واحدها باید این نقشه هارا جهت تعیین نوبت بازرسی به سازمان نظام مهندسی شهر مربوطه ارایه دهد .
5-
سازمان نظام مهندسی پس از بازرسی 2 برگ تاییده لوله کشی را در اختیار نماینده مالکین قرار می دهد .
6-نماینده مالکین با ارایه تاییده ها به ادارات گاز فرم های در خواست اولیه که اقدامات آن انجام پذیرفته را از ادارات در یافت نموده و به تعداد پرونده ها فتو کپی گرفته و در هر پرونده الصاق نموده و به هر مالک تحویل می دهد .
7-
مالکین مدارک فوق الذکر را به همراه سند مالکیت ومدارک شناسایی به دفاتر خدمات جامع مشترکین مرتبط با گاز ، جهت اشتراک پذیری ارایه می نمایند .
8-
هر کدام از متقاضیان بابت اشتراک جدید مبلغ 400.000 ریال به صورت علی الحساب واریز نموده و فیش مربوطه را ضمیمه مدارک می نمایند .
9-
کنتور های در خواست شده در صورت مناسب بودن شرایط ظرف 48 ساعت برای هریک از مشترکین نصب می گردد.
10-
تکلیف اشتراک قبلی ملک مربوطه پس از دریافت دستورالعمل جدید از شرکت ملی گاز به مشترکین محترم اعلام می گردد .
11-
لازم به ذکر است که در یک ملک مسکونی تمامی واحد ها می بایستی با هم جهت اخذ اشتراک اقدام نمایند . در غیر این صورت تا مراجعه بقیه ساکنین آپارتمان مورد نظر عملیات نصب کنتور صورت نمی پذیرد .
صفحه اصلي
معرفي شركت
نمودار سازماني
معرفی مدیران
هیئت مدیره و روسای امور
روسای واحد های مستقل ستادی
رؤسای شهرستانی
شرح وظایف سازمانی
منشور اخلاقی کارکنان
تاريخچه شركت
ماموریت شرکت
چشم انداز شرکت
اساسنامه
اهداف و برنامه ها
گواهينامه ها
بازرسي و رسيدگي به شكايات
مشتركين
صورتحساب گاز
مشاهده صورتحساب گاز
تعرفه ها
روش هاي پرداخت الكترونيكي قبوض
جدول اقلیم شهرهای استان
مقررات استفاده از گاز طبیعی
هزینه اشتراک پذیری
حقوق شهروندی و مراجعه کنندگان
شناسنامه خدمات پرکاربرد
معافیت های قانونی
تعاريف و اصطلاحات
بهينه سازي مصرف گاز طبيعي
فهرست شرکت های مجری
ليست دفاتر جامع استان سمنان
خدمات دفاتر جامع استان سمنان
ايمني گاز طبيعي و لوازم گازسوز
پاسخ به سوالات رايج مشتركين
اشتراك پذيري مشتركين عمده
نحوه محاسبه گازبهای خانگی
درخواست ارسال پیامک قبوض
خدمات الکترونیک
HSE
ايمني
سال 93
سال 94
سال 95
بهداشت
سال 94
سال 95
محيط زيست
سال 94
سال 95
پدافند غير عامل و مديريت بحران ها
سال 93
سال 94
سال 95
سال 96
دستورالعمل ها
پروژه هاي گاز رساني
طرح هاي درحال اجرا
روند پيشرفت پروژه ها
آمار و گزارشات
CNG هاي فعال استان
گزارشات شبكه انشعابات
كاركنان
بازنشستگان
روابط عمومي
اخبار واطلاعيه ها
اشتراك خبرنامه سايت
آلبوم تصاوير
استان سمنان
آرشيو اخبار
انتقادات و شكايات
ثبت انتقاد و شکایت
پیگیری انتقاد و شکایت
نظرسنجی از مشترکین و ارباب رجوع
پژوهش
دانش و اطلاعات
آشنايي با گاز طبيعي
نقشه سايت
مناقصات و مزايدات
دستورالعمل برون سپاری
درخواست ملاقات با مديرعامل
صدای مشتری
ثبت درخواست
پیگیری درخواست
نظام پیشنهادات
ثبت پیشنهاد
پیگیری پیشنهاد
خانه
|
بازگشت
|
زیرپورتال استان سمنان
مجری سایت :
شرکت سیگما